Evrovizija? Shok?
Iako licno ne mogu da kazem da mi je ta Finska grupa imalo simpaticna ili da
ima ikakvu vrenost, sta vise, pre bih rekao da su jedan od bezvrednijih
bendova na metal sceni, mislim da je odlicno sto su pobedili na toj
evroviziji. Cesto sam pratio tu plejadu kreativnosti i bio odusevljen svaki
put kada se desi nesto izvan uskih okvira pop/gay sranja koja inace cujemo
na to internacionalnom skupu estradnh radnika. Neki od izvodjaca su suvise
gay i za gay standarde.. Lordi mu dodju kao antikomercijalna komercijala,
nesto kao (MM + Kiss) / 2. Glupi su do bola ali sam se valjao od smeha kada
sam video kad su pobedili. Iako ce ljudi koji su do sad prezirali metal jos
vise da nas mrze, mislim da je to bila opomena za organizatore Eurovizije da
i takmicare da salju malo i drugaciju muziku.

O boze, jeste culi izjavu ozaloscenog Hari Mata Harija? Kaze da su oni hteli
da ponude jednu civilizovanu viziju evrope, da je razocaran, da je mislio da
ce pobediti, da kad je video ko je prvi, da mu je cudno da su oni tek 3. Nek
se nose i on i Z.Ljoksimovic...

-Vik

Metal Pop rock

YAHOO! GROUPS LINKS