Ne dobija garanciju => ovaj ga je vecc izrabio do maksimuma i hocce da ga proda
pre nego se raspadne ;)
Nego, je l' tom liku uopshte treba laptop?
Ako hocce da nastavi da igra svoje omiljene sedmodimenzionalne igrice, mozhe
odma' da otpishe taj laptop; a ako hocce da mozhe da pishe mail iz shume - nek
kupi neki lowend homebrew laptop za 300-400€...

--

// Dachaz,                              Need a website?
   [EMAIL PROTECTED]            www.dachaz.net

Cleveland: Public urination is just wrong. Except during the Million Man March
when protestors burned down our porta-potties and I used my stream of justice to
put out the hate.

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: