Jeg tror ligesom Heikki, at det er en infektion. Jeg oplevede det samme med
en af mine øl for et par år siden, hvor den blev ved med at skumme og i
starten smagte den fint, men efter nogle måneder begyndte smagen at ændre
sig en smule, så den fik en snert af brett - bare på den ubehagelige måde.
Øllet var stadig drikbart, men jo længere tid der gik, jo mere kunne jeg
smage, at der må have været en let infektion i den og den blev ved med at
skumme.

VH Simon

*Simon Lei Fredslund*
*Rudolph Berghs Gade 39*