From: Søren Skov Andersen
Sent: Friday, October 03, 2014 9:26 PM
To: brygfo...@haandbryg.dk
Subject: [Brygforum] Safale US-05 over dato

Hejsa

Her midt under brygningen opdager jeg, at min beholdning af US-05 tørgær
desværre er 11 mdr over dato. Har I erfaring med gammel gær? Kan jeg bare smide
alle mine 3 breve af 11,5 g i mine 25 liter bryg? Jeg har netop lavet en
gærstarter for at kunne kickstarte gæren et par timer før, den skal arbejde
rigtigt.

Mvh Søren