From: brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk
[mailto:brygforum-boun...@lists.haandbryg.dk] On Behalf Of F Jorgensen
Sent: 13. november 2014 09:47
To: Emil Hedevang
Cc: Brygforum
Subject: Re: [Brygforum] Vand kvalitet

Hej Claus

Du skriver at det er dit første bryg du skal lave, så jeg vil foreslå at du
bare går igang. Hvis dit vand kan drikkes ville jeg ikke bekymre mig om at
bruge det som det er. Det skal nok blive til øl :-)

Emil Hedevang har helt ret i det han skriver, men jeg synes der er nok andet at
koncentrere sig om for en begynder.

venlig hilsen

Filip Jørgensen