On Thu, 10 Jun 2021 04:44:43 +0200,
Hund<li...@linuxkompis.se> wrote:

>Då är ju frågan varför du tog upp det och frågade vad som var ett bra
>val från början om Debian redan har valt att flytta till OFTC?
>
>Och varför har du den där attityden mot mig?

Inget beslut är taget ännu. Jag ville bara informera att OFTC har dom
flesta av Debians övriga IRC-kanaler (och även en #debian.se), och
argumentera för att det kan vara bra att ha alla kanaler samlade på
samma server.

Dessutom handlar det inte om att flytta någonting - Det handlar om en
länk på svenska delen av Debian-webben, det är inga IRC-kanaler som
kommer att stängas ner, utan det handlar _bara_ om vad som länkas från
Debianwebben.

Om du tolkar punkterna som att jag har attityd, så kan jag meddela att det
inte var det som var meningen.

-- Andreas Rönnquist
mailingli...@gusnan.se
andr...@ronnquist.net