On Wed, Nov 11, 2009 at 11:25:39AM +0100, cajar wrote:

> python-dev czyli np. to
> http://www.python.org/ftp/python/2.6.4/Python-2.6.4.tgz ze strony
> Pythona? czy Python-dev i Python to są różne rzeczy?

Nie wiem co dokładnie zawiera ten tarball, bo nie instalowałem swojego
pythona ze źródeł. Przez "python-dev" rozumiem pakiet, który zawiera
pliki potrzebne do włączenia interpretera pythona do kompilowanego
programu takiego jak ekg. W szczególności plikiem takim jest plik
nagłówkowy Python.h, który w moim systemie jest w
/usr/include/python2.5/Python.h

Możliwe, że jeśli instalujesz ze źródeł, to trzeba wykonać jakieś
dodatkowe ćwiczenia żeby pliki nagłówkowe itp się zainstalowały.
Możliwe też, że się zainstalowały, tylko musisz podać do configure ich
lokalizację.

pozdrawiam,
--
Marcin Owsiany <porri...@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216

Odpowiedź listem elektroniczym