W dniu 2009-11-11 14:36, Kosma Moczek pisze:
2009/11/11 cajar<ca...@o2.pl>:
na Debianie. Nie mam dostępu do roota, a jak sprawdzałem to w
/usr/include/python2.5/ nie ma tego pliku Python.h. Katalog jest ale bez
tego pliku są tylko - katalogi Numeric, pygame i plik pyconfig.h
Opcja hardkorowa: podpieprz odpowiednie pliki *.h z jakiejś instalacji
Debiana i wrzuć do siebie do home'a. Byle tylko wersja się zgadzała.
:D

Opcja druga: zbuduj binarkę na innym Debianie i skopiuj na tego shella.
próbowałem... ale przy próbie instalacji przekraczam przydział quoty i nie moge zainstalowac pythona w home. może mógłby ktoś mi wystawić gdzieś te pliki na jakis serwer?

Odpowiedź listem elektroniczym