W dniu 17.11.2010 22:23, Wojtek Kaniewski pisze:
> Dla libgadu, poza kilkoma nieużywanymi zmiennymi i kilkoma fałszywymi
> alarmami, analiza wykazała jeden poważny błąd. Dzięki!

Czy te fałszywe alarmy to operacje w stylu "aby kompilator nie czepiał
się", czy jest to błąd w clangu? Na początku myślałem, że wspominany
poważny błąd to "dereference of null pointer", a tu nie zgadłem. Ale na
o programowaniu nie mam pojęcia, więc pewnie dlatego ;)
Jeśli chodzi o ekg to nie zaglądałeś-nie zdążyłeś czy nie ma czym się
przejmować?

Odpowiedź listem elektroniczym