On Sun, Nov 21, 2010 at 04:15:11PM +0100, Wojtek Kaniewski wrote:

> Potencjalny segfault. Któryś element listy po usunięciu sąsiada nadal na
> niego wskazuje w ->next, mimo że tamten kawałek pamięci mógł zostać już
> dawno nadpisany. Kolejne usuwanie połaczenia DCC7 może zabić aplikację.

> Nie sądze, żeby dało się to do czegoś wykorzystać.

Racja, to raczej zwykłe harakiri.

Przydałoby się wydać nową wersję, bo nawet jeśli obecne klienty z tego
nie korzystają, to pewnie w każdej chwili mogą zacząć korzystać.

--
Marcin Owsiany <porri...@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216

Odpowiedź listem elektroniczym