W dniu 21.11.2010 03:48, Marcin Owsiany pisze:

> Czyli memleak? Czy mogło to spowodować segfault? Jestem zbyt leniwy żeby
> wykminiać samemu na czym polega "niepoprawne" usuwanie :-)

Potencjalny segfault. Któryś element listy po usunięciu sąsiada nadal na
niego wskazuje w ->next, mimo że tamten kawałek pamięci mógł zostać już
dawno nadpisany. Kolejne usuwanie połaczenia DCC7 może zabić aplikację.

> Zależy. Jeśli faktycznie powoduje to podbieranie piwa z lodówki to
> trzeba będzie też poprosić o CVE :-)

Nie sądze, żeby dało się to do czegoś wykorzystać. Ale jeśli któryś z
grupowiczów słyszał o takim przypadku, niech da znać. Znaczy o wykonaniu
podstawionego kodu, nie o podbieraniu piwa z lodówki ;)

Pozdr,
Wojtek

Odpowiedź listem elektroniczym