Sziasztok!

"Fdisk -l" kimenettel rendben volt minden?
Én csak azon csodálkozom, mintha túl nagy méretet mutatna...
1,8 TB a méret, mivel ebben az esetben nem 1024, hanem 1000 a
váltószám, a partíciót mégis nagynak mutatja.
/dev/sdc1   2048 3907028991 3907026944  1,8T Linux filesystem
Ez nem nagy egy kicsit?
Köszönöm az NCQ-ra vonatkozó tippet, megpróbálom.
Egyébként az NCQ sima, SATA I. vezérlővel rendelkező, régi gépnél is
bekavarhatott? (abban is próbáltam tesztelni, meg más gépekben is, de
mindenhol egyforma volt a hibajelenség)
Megfelelő lesz, ha "libata.force=noncq" kernelparaméterrel kapcsolom
ki az NCQ-t?

Egon