Sziasztok!

Olyan médiaszervert szeretnék, amely a helyi hálózaton mp3 adatfolyam
formájában halgathatóvá teszi a rá kötött jelforrás hangját. Videó
közvetítésre nincs szükség, ccsak arra, hogy tudja a hangban történő
stream-elést.
Egy analóg, sima mini sztereo keverőerősítő 2 RCA kimenetét milyen,
ezt megvalósító célhardverre tudnám rákötni, esetleg Raspberry Pi -
átalakító segítségével - tud egy ilyet fogadni, vagy valamilyen módon
össze lehet kötni a RCA kimenettel? A keverőerősítőn vannak mindazon
eszközök, melyek hangját közvetíteni lenne szükséges a helyi
hálózaton.
Nagyon érdekelne, bárkinek bármi ötlete van a megvalósítást illetően.
A helyi hálózaton szeretném hallgatni, például: 192.168.1.10:8080
Mennyire bonyolult ez? Elég régen használtam Linux-ot, Raspberry-t még
közelről nem láttam, de mindennek utánanéznék, ha ezzel megvalósítható
lenne, amit szeretnék.
Projekt-leírások, bármi érdekelne. Esetleg van direkt ilyenre
célhardver, ami tudja ezt?

Üdvözlettel Csaba