Szia!

Köszönöm a választ.
Ismersz olyan hangkártyát, amit Linux jól kezel és megfelelő minőségű?
(vettem én már ilyen "általános-univerzális" USB hangkártyát ezer
forintért is, bármely rendszer azonnal felismerte, de nem volt valami
jó a minősége.

Írod:

> Raspberry PI-nél arra kell figyelni, hogy ha 7/24-ben megy, akkor gyorsan
> “megeszi” az SD kártyát.

Live rendszert mennyire könnyű készíteni belőle, amely csak annyit
tesz, hogy indulásakor végrehajtja a hangkártya line-in-ből érkező
jelek helyi hálózatra való stream-elését? Feltételezem, ha live módban
megy, akkor nem történik ilyen a kártyával, mert nincs írás
(feltételezem a naplózó fájlrendszer különösen nem jó neki), azon
kívül bármilyen áramszünet esetén sincs fájlrendszer-sérülés, minden
"csak olvasható" módban menne...

Csaba