> 2019. nov. 26. dátummal, 7:06 időpontban Csaba <csabacsaba...@gmail.com> írta:
>
> Sziasztok!
>
> Olyan médiaszervert szeretnék, amely a helyi hálózaton mp3 adatfolyam
> formájában halgathatóvá teszi a rá kötött jelforrás hangját. Videó
> közvetítésre nincs szükség, ccsak arra, hogy tudja a hangban történő
> stream-elést.
> Egy analóg, sima mini sztereo keverőerősítő 2 RCA kimenetét milyen,
> ezt megvalósító célhardverre tudnám rákötni, esetleg Raspberry Pi -
> átalakító segítségével - tud egy ilyet fogadni, vagy valamilyen módon
> [...]

Szia!

Simán megoldható FFMPEG-el, innen indulj ki szerintem:

https://raspberrypi.stackexchange.com/questions/1466/live-audio-stream-using-ffmpeg

HW ügyileg a legjobb egy olyan USB-s hangkártya, amin van line bemenet, és
linux kezeli szépen.
Raspberry PI-nél arra kell figyelni, hogy ha 7/24-ben megy, akkor gyorsan
“megeszi” az SD kártyát.

Attila