Sziasztok!

Megpróbáltam feltenni gstreamer-nek 1-2 plugin csomagját, így elvileg
elindult a stream, most már csak pár perc múlva közli a már említett
UDP hibát.
Következőképp indítottam:
gst-launch-1.0 -v alsasrc device=hw:1,0 ! udpsink port=3000 host=192.168.1.15
Az IP cím a mobiltelefon IP címe, melyet csatlakozáskor kioszt neki a
router (mindig e címet kapja). Gondolom, hogy a mobiltelefon IP címét
kell megadni ilyenkor? UDP használatával még sose stream-eltem.
Mobiltelefonon a következőképp próbáltam lejátszani: VLC-ben a
hálózati stream-et kiválasztva, majd beírtam: udp://192.168.1.15:3000
Ez így jó? A lejátszás (látszólag) elindult, bár az bármikor
elindítható még akkor is próbálkozik lejátszani, ha nincs elindítva
semmi a Raspberry-n, tehát nem produkál errort mint amikor http
protokollon keresztül próbálom lejátszani, igaz csak régebben
próbáltam így és csak VLC-vel. Esetleg rtp:// vagy hasonlóra kell
átírni az udp:// részt?

Amit említettem, streamer program, a VBAN ilyen hibát produkál miután
egy ideig megy a stream (random hogy mikor akad ki). Ez az ALSA hibája
lehet, vagy a rendkívül rossz minőségű USB hangkártya is okozhatja e
hibát?

Error: alsa_read: short read (expected 256, wrote 128)
Error: alsa_read: snd_pcm_writei failed: Broken pipe
ALSA lib pcm.c:8424:(snd_pcm_recover) overrun occurred
Error: main: packet prepared is invalid
vban_emitter version 2.1.0

Asztali gépen, jó minőségű hangkártyával nem produkálta amikor
teszteltem, RPI-n meg egy noname USB kártyával tudok próbálkozni most.
Ez a program hibája vagy ALSA hibája lehet, esetleg a RPI-n futó ALSA
hibája?

Gstreamer esetén mit tegyek, hogy működjön, elinduljon és a telefonon
is tudjam fogadni?

Üdvözlettel: Csaba