On Wed, Feb 19, 2020 at 05:02:44PM +0100, Csaba wrote:

> Gondolom: igen, meg azoknak, akik unatkoznak és segítség helyett
> inkább olümposzi magasságokból istenségként lenézve kötekednek.

> Ezt örömmel olvasom. :-)

A felreertesek elkerulese erdekeben: mindket idezett level a
linux-flame listara ment, ahol teljesseggel elfogadott az a
stilus, ahogyan irtunk. Azonban azt, hogy visszakerult a szakmai
listara a levelunk, nem egy baratsagos lepeskent ertekelem.

Kerlek, kedves Csaba, a tovabbiakban ha problemad van valaki
levelevel, akkor azt a linux-flame listan probald meg megvitatni,
ott megfelelo valaszt is fogsz kapni.

Es en kerek bocsanatot mindenkitol, akinek ezt olvasnia kellett.

--
                Udvozlettel
                                Zsiga