2020. 02. 20. 4:35 keltezéssel, Csaba írta:

> Ha nem vagyok fent másik címemmel a Flame listán, akkor módom sem lett
> volna értesülni arról, hogy levelem - egyfajta demonstratív jelleggel
> - idézésre került ott. Én pedig ezt nem tartom barátságos lépésnek:
> mintha a hátam mögött ment volna a susmus.
> A levélben említett "ne itt kérdezz" mégiscsak ezt, az eredeti listát takarta

> Kedves Attila, nekem ez az utolsó levelem a témában.
> Nem szeretek ismeretlenül piszkálódni, oly módon, ahogy azon a listán
> megszokott.

Azon a listán gyakorlatilag mindenki ismer mindenkit személyesen, szóval az
ismeretlenül
nem áll meg, a piszkálódás viszont természetes.

> Oh jajj, remélhetőleg ma is fel fog kelni a Nap.

Jó lenne, ha valami problémátok van egymás stílusával, azt a listán kívül
beszélnétek meg.
Mondjuk egy sör mellett.
Üdv.

Balage

--
Balage - Mindenféle kapacitásom határtalan, kivéve a boldogság-kapacitást.
A boldogság-kapacitásom - fejtegette tovább - beleférne egy gyufásdobozba,