Hello,

On Fri, May 20, 2022 at 01:28:04PM +0200, Sörös Zoltán wrote:
> Üdvözlet!
>
> TLDR:
> Csináltam a levelező szerverünkön egy aliast, ami a beérkező leveleket
> többek között egy gmail-es címre is továbbítja. A gmail *újabban*
> visszadobja a leveleket 550 5.7.26-os hibával.

Hát ha van SPF, akkor teljesen jogosan dobja vissza.

Te mit tennél, ha neked küldene valaki levelet a cegnev.hu
domainű e-mail címmel, aminek az SPF ellenőrzésekor kiderülne,
hogy egy olyan szerverről küldik, ami nem szerepel az SPF-ben?

> "Az SPF-nek engedélyeznie kell a Google szerverei számára a domain
> nevében való e-mail-küldést."

Szerintem ezt félreérted, vagy rosszul van megfogalmazva:
esetedben nem NEKED kell a Google részére engedélyezni, hogy
levelet küldjön a nevedben, hanem a feladónak kell a számodra
engedélyezni, hogy az ő nevében küldj e-mailt.

Tehát a filmjus.hu SPF-ébe kell felvenni a te szerveredet, hogy
az ő nevében küldj leveleket.

Na, ahogy te nem akarod a Google számára engedni, szerintem ő sem
akarja a számodra engedni :)

Ez mostantól így lesz, nem fog a Google továbbított leveleket
elfogadni (ilyen esetekben - SPF nélkül nem próbáltam még).

Marad az, hogy a felhasználó beállítja a Gmail-ben, hogy POP3-on
kérdezze le a leveleket a szerveredről.

Mi más megoldást nem találtunk.

a.