Szia!

A Samba beállításokban minden jó? Külön "directory mask" nincs definiálva stb, ez nem lehet baj?

Egyébként, grafikus felületen miképpen tudom állítani a megosztási beállításokat? Samba-t hiába telepítettem, grafikusan még azt közli, hogy nincs szolgáltatás telepítve a megosztáshoz. Gondoltam mivel nem vagyok még túl jártas,megnézném grafikus felületen.

Nem gondoltam volna, hogy a Windows tudja korlátozni, hogy - egy másik gépen - ha egy mappát lát, oda biztonsági okokból nem ír, de megnézem ezeket a Windows-beállításokat, köszönöm.

Köszönettel, Csaba