Szia!

Sajnos magával a Samba jogosultság-kezelésével lehet a probléma, mert a mobiltelefon is látja a megosztást és szintén nem tud fájlt másolni a megosztott mappába. :(

Ha van még bármi ötleted, érdekelne.

A samba beállításoknál a directory umask értéket kellett volna definiálnom?

Azt gondoltam elég lesz ha 777 értéket adok annak a mappának.

A "/home" megosztása nem szükséges ilyenkor gondolom, illetve azt sem tudom, hogy sima telepítésnél milyen felhasználó nevében fut a Samba és hogy annak a felhasználónak a tulajdonába kell -e tenni a megosztani kívánt mappát stb...

Csaba