Szia!

Nagyon köszönöm a türelmedet.
Sajnálom hogy ennyire nem sikrült eddig.
A megoldás egyszerűbb volt mint gondoltam.
Grafikus felületen, a mappa tulajdonságainál találtam "sambashare" csoportot, a mappát e csoportba téve a probléma azonnal megoldódott. Előbb kellett volna megnéznem a /etc/group fájlt, hogy milyen csoportot hozhatott létre a Samba, illetve erre már gondoltam, de mivel régen foglalkoztam Linux rendszerrel, a /etc/passwd és /etc/shadow alatt kerestem új bejegyzést.

Nagyon szépen köszönöm, hogy minden levelemnél, rendkívül részletesen próbáltál segíteni.

Csaba