On 15-07-2003, at 10h 00'23", Adrian Penisoara wrote to ro-l10n about "Re: [ro-l10n]
Re: Enconding potrivit: ISO8859-2 vs ISO8859-16"

>   OK, atunci pe partea UNIX: cat de bine suportat este ISO8859-16 ? Vor
> fi intampinate probleme (in afara de necesitatea de a instala fonturi
> X Windows pentru acest encoding) ?

Unix si Linux sint deschise catre orice encoding 8-biti. ISO8859-16 este
suportat. Probleme pot aparea doar la sisteme foarte vechi,
neintretinute. Singura modalitate de a obtine fonturi ISO8859-16 este de
a le lua de pe pagina mea :-) sau de a le fabrica singuri din niste
fonturi UTF-8 (cum am facut eu).

Mugurel

http://bucovina.chem.tue.nl/fonturi/

P.S. Stie cineva cum pot "fabrica" un pachet (.deb sau .rpm) cu aceste
fonturi? Ceva similar ca fonturile Latin2?