Hi,

On 26.10.2004, at 3:14 PM, Ion-Mihai Tetcu wrote:

[...]
Pai atunci cred ca ne apropiem, de sfarsitul discutiei ?

Mergem pe ce avem acum, respectiv -2, si reevaluam periodic
oportunitatea trecerii la -16 sau UTF ?

UTF ne mai gandim peste cativa ani, ISO8859-16 evaluam cand avem gata ceva pe ISO8859-2. Ar putea fi posibil sa facem numai niste legaturi simbolice ISO8859-16 -> ISO8859-2.

Pe mine mult mai mult ma omoara maparea idiota pe care a gandit-o
cineva pentru tastaturile .ro

Exista o gramada de propuneri de mapari de tastatura. A se vedea si

discutiile de pr tic-lobby

Mda, si una dintre ele era chiar ok; evident m$ a ales-o pe aia idioata,
care iti misca toate tastele :(

Vezi www.secarica.ro/s-uri_si_t-uri.html .

sau linux-seminar-cj; nu uitati si de pagina  proiectului de
localizare unde se gasest niste legaturi (aka link-uri :) ) spre
niste mapari de tastatura:

Si exista vreo sansa sa se adopte una din ele in in timpuil vietii noastre ?

Da. A se vedea discutiile curente de pe linux-seminar-cj (chiar unul din colegii mei, Misu Moldovan, este activ implicat in aceasta problema). S-au facut propuneti pentru un "Nou layout xkb pentru XFree86/X.org" (cautati dupa acest subiect).

Ady (@rofug.ro)