Al Recull i al Termcat diu concretament 'pàgina inicial', però jo sempre
he vist Pàgina d'inici com a traducció al Mozilla i en molts altres
programes i contextos. Gent d'altres projectes m'ho han confirmat.
Al cap i a la fi, és pràcticament el mateix (d'inici vs inicial) i
personalment no ho canviaria.
Envio aquest missatge a en Quico, que n'és l'expert, per a saber què hem
de fer: canviar-ho o bé comunicar-ho al Termcat i modificar el Recull.

Salut!

Al 02/03/05 22:55, En/na Joan Sala Soler ha escrit:
La imatge que adjunto és de la web Mozilla Europa
(http://www.mozilla-europe.org/ca/). A on diu "Pàgina d'inici" no hauria
de dir "Pàgina inicial"?

--
* Toni Hermoso Pulido