---------- Forwarded message ----------
From: Quico Llach <[EMAIL PROTECTED]>
Date: Thu, 3 Mar 2005 23:05:02 +0100
Subject: Re: [navegador] Mozilla-europa
To: Toni Hermoso <[EMAIL PROTECTED]>

Toni,

home, "expert" potser no tant!

Com em sembla que vaig dir no fa gaire, quan vam començar a traduir
els primers programes el TERMCAT anava amb bolquers. Que jo recordi no
tenien pàgina web ni existia el Cercaterm ni la Neoloteca, i tots
anàvem una mica per lliure, i potser el terme "pagina d'inici"
l'utilitzem des d'aleshores. És possible que "pàgina inicial" s'hagi
normalitzat posteriorment.

Jo sóc partidari de respectar les decisions del TERMCAT (tot i que en
algun cas en concret hi estic en desacord) , i per tant penso que
caldria canviar el xip i a partir d'ara fer servir "pàgina inicial".
Però això no vol dir que haguem de canviar tot el que ja està fet, com
bé diu el Toni és pràcticament el mateix, sinó simplement utilitzar
aquesta terme a partir d'ara. M'ho apunto per a l'actualització del
Recull.

Salut,

Quico