El dl, 28-03-2005 a las 14:42, Quico Llach escribió:

> De tota manera, normalment aquests verbs no surten quan l'usuari
> s'adreça a l'ordinador, sinó a l'inrevés,

Primer de tot gràcies per les respostes.

Estic intentant localitzar on surt el "choose directory" però em sembla
que ha de ser més un tria que un trieu... ja veuré...

La traducció "suprimeix els espais finals" és la que em sembla millor.

Gràcies de nou!

--
(Sisplau si algú vol respondre que utilitzi la llista, si no, no rebré
la resposta. Gràcies)

Salutacions

Jordi