Al 28/04/05 20:47, En/na Joan Sala Soler ha escrit:
28.4.2005 20:03 h, Toni Hermoso ha escrit:

A mi no em funciona "l'Acoloreix la font", ni a la versió en anglès ni
en català. Ho miraré de comunicar a l'autor amb altres errades de
programa què he detectat. No sé què fer, l'original és 'Colorize source'
i suposo que hauria de fer el que dius.

Sí, no sé perquè no aplica els canvis automàticament. El que has de fer
perquè funcioni és escollir l'opció del menú (Visualitza > Acoloreix la
font) i després recarregar el codi (Visualitza > Torna a carregar la
font) perquè el canvi es faci efectiu.

Pel que fa a la resta de 'fonts' tampoc no sé quina seria la millor
opció de quan utilitzar font o codi font com a traducció de l'anglès
'source'.  Personalment jo diria 'codi font' la majoria d'ocasions. En
francès es conserva com en anglès i com ho tenim ara...

La meva opinió és que no em sembla del tot correcte, en anglès
s'acostuma a utilitzar "source" per a referir-se al "source code", però
estic convençut de que en català s'utilitza més "codi" per a dir "codi
font".

A més, quan llegeixo "font" em dóna l'impressió de que es refereix al
document d'origen (p.ex. una pàgina web) i no al codi del document
d'origen.

Hi estic d'acord. He modificat les 'font' per 'codi/codi font' en els casos que més s'hi adiu. Juntament amb altres canvis, ho he penjat novament a: ftp://ftp.softcatala.org/pub/beta/mozilla-extensions/venkman/0.98.5/venkman-0.9.85-ca-AD.xpi

Si ningú hi troba re més, aquest vespre ho consideraré final per a
integrar-ho amb el Mozilla 1.7.7.

Moltes gràcies novament pels comentaris.

Salut!

--
* Toni Hermoso Pulido
   web: http://drac.homelinux.org