Hola a tothom,

No vull afegir més llenya al foc. Sempre he estat espectadora d'aquesta
llista, però ara jo me n'he pogut estar.

Mireu-vos el contingut d'aquest enllaç. La introducció ajudarà a
entendre que tothom té la seva feina perquè aprenguem a fer servir la
llengua correctament i sense discriminar ningú.

Només em cal di-vos que estic ben farta de ser un sufix precedit d'un
guionet o, simplement, ni ser tinguda en compte. Segur que trobareu
maneres de donar la benvinguda a un col·lectiu, per exemple, tenint en
compte que hi ha tota mena de persones, homes i dones (HOLA! simplement,
no cal que copiem).

A reveure.

http://www6.gencat.net/llengcat/publicacions/marcar/index.htm

-
--
Lídia R. Alberich
[EMAIL PROTECTED]

El dt 02 de 08 del 2005 a les 15:26 +0100, en/na Eulàlia Franquesa va
escriure: