Albert,

segons el DIEC:

pampallugues
1 f. pl. Noses, llums, etc., que priven intermitentment la visió, com
ocorre quan hom tanca i obre els ulls repetidament i ràpidament. Els
ulls em fan pampallugues.
2 hiperb. No pares de passar i traspassar davant meu: em fas pampallugues!

parpellejar
1 v. intr. Obrir i tancar els ulls.
2 fig. Resplendir amb intermitències que se succeeixen ràpidament.
Veia parpellejar les estrelles.

A mi em sembla que el parpelleig dóna una idea de regularitat que
s'adiu més amb el que estem parlant, però és cert que és una qüestió
de matís i, ja que el TERMCAT ha normalitzat "pampallugueig" no hi
tinc res a dir. Això, però, no treu que la traducció hagi de ser
coherent amb l'original  i, ja que l'original esmenta la pantalla
penso que a la traducció també hi hauria d'anar. Per tant, recomano
"Fes parpellejar/pampalluguejar la pantalla". o bé "Fes que la
pantalla parpellegi/pampalluguegi".

Se'n podria fer un bon embarbussament, de tot plegat... ;-)

Salut,

Quico