Bones,

per recomanació del TERMCAT, he demanat a l'Oficina d'Onomàstica de
l'Institut d'Estudis Catalans si tenen una llista "oficial" en català.
Esperem a veure què diuen.

Salut,

Quico

On 9/7/06, Josep-Enric Teixidó Pujol <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
La llista de l'Idescat (del 2004, però):
http://www.idescat.net/cat/idescat/codis/idcodis9.html

Països EUROSTAT
Vigent a: 1-1-2004
—
Codi    Denominació catalana
—
001     França
003     Països Baixos
004     Alemanya
005     Itàlia
006     Regne Unit
007     Irlanda
008     Dinamarca
009     Grècia
010     Portugal
011     Espanya
017     Bèlgica
018     Luxemburg
021     Ceuta
023     Melilla
024     Islàndia
028     Noruega
030     Suècia
032     Finlàndia
037     Liechtenstein
038     Àustria
039     Suïssa
041     Fèroe, illes
043     Andorra
044     Gibraltar
045     Vaticà
046     Malta
047     San Marino
052     Turquia
053     Estònia
054     Letònia
055     Lituània
060     Polònia
061     Txeca, República
063     Eslovàquia
064     Hongria
066     Romania
068     Bulgària
070     Albània
072     Ucraïna
073     Bielorússia
074     Moldàvia
075     Rússia
076     Geòrgia
077     Armènia
078     Azerbaidjan
079     Kazakhstan
080     Turkmenistan
081     Uzbekistan
082     Tadjikistan
083     Kirguizistan
091     Eslovènia
092     Croàcia
093     Bòsnia i Hercegovina
094     Iugoslàvia
096     Macedònia
204     Marroc
208     Algèria
212     Tunísia
216     Líbia
220     Egipte
224     Sudan
228     Mauritània
232     Mali
236     Burkina Faso
240     Níger
244     Txad
247     Cap Verd
248     Senegal
252     Gàmbia
257     Guinea Bissau
260     Guinea
264     Sierra Leone
268     Libèria
272     Costa d'Ivori
276     Ghana
280     Togo
284     Benín
288     Nigèria
302     Camerun
306     Centreafricana, República
310     Guinea Equatorial
311     São Tomé i Príncipe
314     Gabon
318     Congo
322     Congo, República Democràtica del
324     Rwanda
328     Burundi
329     Santa Helena
330     Angola
334     Etiòpia
336     Eritrea
338     Djibuoti
342     Somàlia
346     Kenya
350     Uganda
352     Tanzània
355     Seychelles
357     Territori britànic de l'Oceà Índic
366     Moçambic
370     Madagascar
373     Maurici
375     Comores
377     Mayotte
378     Zàmbia
382     Zimbabwe
386     Malawi
388     Sud-àfrica, República de
389     Namíbia
391     Botswana
393     Swazilàndia
395     Lesotho
400     Estats Units d'Amèrica
404     Canadà
406     Grenlàndia
408     Saint-Pierre-et-Miquelon
412     Mèxic
413     Bermudes, les
416     Guatemala
421     Belize
424     Hondures
428     Salvador, el
432     Nicaragua
436     Costa Rica
442     Panamà
446     Anguilla
448     Cuba
449     Saint Christopher i Nevis
452     Haití
453     Bahames
454     Turks i Caicos, illes
456     Dominicana, República
457     Verges, illes (Estats Units d'Amèrica)
459     Antigua i Barbuda
460     Dominica
463     Caiman, les
464     Jamaica
465     Saint Lucia
467     Saint Vincent i les Grenadines
468     Verges, illes (Regne Unit)
469     Barbados
470     Montserrat
472     Trinitat i Tobago
473     Grenada
474     Aruba
478     Antilles Neerlandeses
480     Colòmbia
484     Veneçuela
488     Guyana
492     Surinam
500     Equador
504     Perú
508     Brasil
512     Xile
516     Bolívia
520     Paraguai
524     Uruguai
528     Argentina
529     Malvines, illes
600     Xipre
604     Líban
608     Síria
612     Iraq
616     Iran
624     Israel
625     Cisjordània i Gaza
626     Timor Oriental
628     Jordània
632     Aràbia Saudita
636     Kuwait
640     Bahrain
644     Qatar
647     Unió dels Emirats Àrabs
649     Oman
653     Iemen
660     Afganistan
662     Pakistan
664     Índia
666     Bangla Desh
667     Maldives
669     Sri Lanka
672     Nepal
675     Bhutan
676     Myanma
680     Tailàndia
684     Laos
690     Vietnam
696     Cambotja
700     Indonèsia
701     Malàisia
703     Brunei
706     Singapur
708     Filipines
716     Mongòlia
720     Xina
724     Corea, República Democràtica Popular de
728     Corea, República de
732     Japó
736     Taiwan
740     Hong Kong
743     Macau
800     Austràlia
801     Papua Nova Guinea
803     Nauru
804     Nova Zelanda
806     Salomó
807     Tuvalu
809     Nova Caledònia
811     Wallis i Futuna
812     Kiribati
813     Pitcairn
815     Fiji
816     Vanuatu
817     Tonga
819     Samoa
820     Mariannes del Nord, illes
822     Polinèsia Francesa
823     Micronèsia, Estats Federats de
824     Marshall
825     Palau
830     Samoa Americana
831     Guam
832     Estats Units d'Amèrica (illes menors allunyades)
833     Cocos, illes
834     Christmes, illa
835     Heard, illa i McDonald, illes
836     Norfolk, illa
837     Cook, illes
838     Niue
839     Tokelau
891     Antàrtida
892     Bouvet, illa
893     Geòrgia del Sud i Sandwich del Sud, illes
894     França (territoris del sud)
950     Avituallament i combustible
951     Avituallament i combustible en el marc dels intercanvis intracomunitaris
952     Avituallament i combustible en el marc dels intercanvis amb països
tercers
958     Països i territoris no determinats
959     Països i territoris no determinats en el marc dels intercanvis
intracomunitaris
960     Països i territoris no determinats en el marc dels intercanvis amb
països tercers
977     Països i territoris no especificats per raons comercials o militars
978     Països i territoris no especificats per raons comercials o militars en
el marc dels intercanvis intracomunitaris
979     Països i territoris no especificats per raons comercials o militars en
el marc dels intercanvis amb països tercers

—
(c) Institut d'Estadística de Catalunya

http://lxr.mozilla.org/mozilla/source/toolkit/locales/en-US/chrome/global/regionNames.properties

> Idea: amb el resultat de la correcció de la ISO-3166-1 es podria corregir
> les
> errades actuals d'aquesta entrada a la Wikipedia en català:
> http://ca.wikipedia.org/wiki/ISO_3166-1
>
> Salut,
> --
>
> Jordi Mas i Hernàndez, HomePage http://www.softcatala.org/~jmas/
> Bloc personal http://www.softcatala.org/~jmas/bloc/
> Planeta Softcatalà: http://www.softcatala.org/planet/

> Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
> subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

Josep-Enric Teixidó