A tak w ogóle to dlaczego? Bardzo wielu interesują jednak sprawy SW mimo że nie
są jej członkami. Jeżeli Stowarzyszenie zachęca do przekazywania pieniędzy to
zanim nowy kandydat przystapi do Stowarzyszenia niech każdy wie na co one będą
przekazywane - tu na pensje - i za co - tu za prace rzeczniczki m.in. w
Wikiźródłach. Jest problem, trwa od pół roku, warto go rozwiązać publicznie by
nie było niedomówień. Szkoda tylko że zarząd tak późno reaguje na działania
swojego pracownika wobec wolontariusza.

Adamt