/
| Mój ostatni mail poszedł mylnie z adresu służbowego, więc zaznaczam na
| wszelki wypadek, że to, co w nim napisałam jest moim prywatnym zdaniem, a
| nie oficjalnym stanowiskiem Stowarzyszenia czy jego Zarządu.

Magalio, jakie mylnie. Jesteś tą kierowniką prasową dopóki masz taki angaż.
I wypowiadasz się w sprawach służbowych, więc tym lepiej że piszesz z adresu
służbowego. Ja jak koresponduję (czasami) z konsulatami w sprawach
stowarzyszeniowych, to też piszę ze służbowego.

        Z uszanowaniem, Janusz "Ency" Dorożyński, członek stowarzyszenia