Hem de pensar que la nova llista no és un lloc on debatim l'associació,
sinó que ÉS l'associació. La subscripció a la llista ÉS l'entrada a
l'associació, i per tant hem de començar a aplicar el pla d'entrada de
nous membres.

En aquest fil hem participat fins ara:

Pau Arumí
David Barroso
Ermengol Bota
Oscar Castell i Marcos
Joan Codina
Jesús Corrius
Xavier Cuchí Burgos
Oriol Ferran
Josep Gallart
Quim Gil Hoernecke
Carlos González Calderón
Joan de Gracia
Toni Hermoso Pulido
Orestes Mas Casals
Jordi Mas i Hernàndez
Carles Mateu i Piñol
Alfons Nonell
Carles Pina i Estany
Pere Quintana Seguí
Enric Sánchez
Valeri
Sebas Vila
Benjamí Villoslada

Nostamal. Aquests tenen entrada lliure, només han de confirmar-ho
afegint el seu nom a
http://www.softcatala.org/wiki/Organitzacio_PLL#Membres

A partir d'aquí qui vulgui entrar haurà de presentar-se via correu a la
llista, especificant què fa pel programari lliure / llicències obertes /
estàndards públics i nomenant dos membres que el puguin avalar. Quan els
avaladors confirmin el seu aval i hagin passat un mínim de dos dies
sense que ningú hagi objectat, el sol·licitant és nou membre.

Pot semblar burocràtic per a una llista de correu, però és un tràmit
àgil per a una cosa tan seriosa com entrar en una associació amb dret de
veu i vot (a qualsevol club o associació del meu poble em demanen com a
mínim fotocòpia del carnet).

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://pinguino.tv