Hola a tots.

Fa ben poc que m'he afegit a aquesta llista, tot i que ja fa un temps
que havia sentit a parlar d'ella, de fet aquest és el meu primer
missatge.

Sembla però que he arribat en un moment molt interessant, en el que
s'està constituint aquesta associació de PLL. Veritablement les forces
que reclamen major presència del PLL a la societat fins ara han estat
ben disperses (essent Softcatalà l'excepció i la més admirablement
activa) i amb el sentiment negatiu d'estar perdent pistonada com ja
s'ha comentat en aquest fil.

Per això considero tant encertada la creació d'una associació ben
organitzada, que agrupi totes les persones que creiem en el PLL, i que
ens doni un mínim de força per a poder ser escoltats (molt més del que
podem fer des de quatre blocs de per Internet...). Sobretot en aquests
moments, en plena cursa per les eleccions a la Generalitat.

Vull felicitar especialment en Quim per l'esforç de donar forma a
l'associació. Endavant!

Personalment només em resta oferir-me per al que es pugui necessitar,
donar-vos tot el suport, i perquè no, participar en l'associació.

Salut!

--
Joan Melià Seguí
http://joanmelia.com