Hola,
molt poc després que es fes públic aquest nou servei vaig comprovar que jo no
hi tenia accés. Treballo sempre amb Linux i em nego a pagar programari
propietari per fer ús d'un servei públic! i menys encara quan el famós Acord
del Tinell diu que no hauria de ser així.

De seguida vaig mirar com posar-me en contacte amb ells i la única adreça que
vaig trobar va ser [EMAIL PROTECTED] ja que a la plana de contacte de
TVCatalunya no n'hi havia cap de concreta.

La resposta al meu correu... per variar una mica... CAP.

Salut!
Alfons.