El Dimecres 05 Gener 2005 18:44, Alfons Nonell i Canals va escriure:
> La resposta al meu correu... per variar una mica... CAP.

A TV3 no m'han contestat mai.  A catradio.com tampoc.

No aconseguia donar-me de baixa d'un butlletí perquè de cop i volta, el web
era només Explorer.

Els hi vaig demanar la baixa o com fer-la un parell de vegades, la darrera
emprenyat.  Em van esborrar, perquè uns dies després vaig deixar de rebre'l.
Però ni una paraula.

«You're too busy "doing business" to answer our email? Oh gosh, sorry, gee,
we'll come back later. Maybe.»   http://cluetrain.com

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net