Hola Jordi,

Segurament la distribució GNU/Linux és força important
per al teixit empresarial català, però la formació del
professorat és una peça clau. Vaig consultar a en
Miguel Ángel Segovia (de Nuevos Centros del
Conocimiento de la junta d'extremadura)  i em va
comentar que allò que estava donant més problemes era
la formació del professorat.

Crec que és important la distribució GNU/Linux, però
veig necessari que es comenci el més aviat possible la
formació del professorat i que es motivi al
professorat perquè faci els cursos, sinó la inversió
feta no servirà per a res.

De moment, l'única cosa que ha arribat als centres són
dotacions amb windows xp i una partició que porta per
"etiqueta" LINUX. El professorat no és conscient ni de
la importància del P.LL. ni que s'hauran de formar.

Només espero que les coses es facin ben fetes.

Joan de Gracia

=====
*                                *
* Per un programari              *