En mig dels programes infantils del K3 fan uns mini-espais informatius
on expliquen als nens conceptes relacionats amb temes diversos. Moltes
vegades expliquen conceptes informàtics com ara "software", "sistema
operatiu" o "virus". Veient aquests espais amb el meu fill m'adono de
que les definicions i explicacions que fan estan totalment influenciades
per una visió Micro$soft del món de la informàtica. Sí, ja sé que és la
visió dominant, però crec que hauríem de començar a ensenyar als nens
que hi ha una altra "realitat".

--
********* Xavier Amatriain ********