Aquest tema de l'absència del programari lliure als articles i als
reportatges dels mitjans de comunicació jo crec que s'ha de començar a
atacar escrivint als propis mitjans per assenyalar "l'oblit".
Estic convençut que moltes vegades les visions esbiaixades no es transmeten
de manera intencionada, els redactors no són necessàriament uns entesos en
la matèria, més aviat són recolectors-resumidors d'informació, i ja sabem
quina és la primera informació que es troba quan es busquen "temes
informàtics".

Paco Jiménez Orantes