Un moment, la nota de privacitat de google el que diu, es que les teves dades poden ser usades per millorar el servei que t'ofereixen, per estudis interns i per fer estudis estadístics, i que només seran donades a tercer en cas de imperatiu legal (com a Xina?)

Però el que jo volia fer esment és al benefici de Google: perquè google compra companyies com writely? doncs molt fàcil sap que és el que la gent busca, o en parla en el seu G-mail. Per tant té una informació de primeríssima ma del que vol el mercat, i fa un compra segura.
El servei que dona google de guardar-me la meva informació personal del firefox, te dues parts, la utilitat en si, i el oferir-nos el seu disc per guardar-ho. No es pot separar la una de l'altre? no puc usar un servidor meu? M'agrada la utilitat però no vull que google pugui saber tant de mi.
Després ens exclamem si windows pot tenir spyware.. però google ens dona un carmelet embolicat de spyware.
Google (tot i el SOC) no és com a tal una font de programari lliure, si no d'utilitats "gratis" que ens donen a canvi de saber més i més de nosaltres:
El que busquem, els nostres mails (ep no només els que nosaltres escrivim, també els que els escriuen, per tant no envieu massa informació confidencial a gent amb comptes de G-mail... segur que aquest mail i anirà a parar), els nostres texts del writely, i ara tota la nostra activitat en la web.
I algunes de les utilitats "lliures" com el google web toolkit.. són gratis, pero no lliures del tot:
"The GWT Java class libraries used to build your applications are open source under the Apache License, Version 2.0. The GWT Java-to-_javascript_ compiler and hosted web browser are shipped binary-only and subject to the license below."

Joan Codina

En/na Xavier Amatriain ha escrit:
De totes maneres, en favor de Google val a dir que ha estat una de les
poques empreses que s'ha negat a facilitar access a les seves dades per
part del govern america. Sera per que les consideren massa valuoses com
per donar-les gratis? ;)

http://www.techspot.com/news/20525-google-denies-us-data-demand.html