Vaig seguint el fil de fa dies, i no se m'acudeixen moltes coses més a
dir a part de que aquesta proposta de'n Quim, així a primer vista em
sembla prou raonada per posar-ho en marxa :-) Hi ha algunes coses que
no em quadren gaire (objectius, concreció,... però vaja, comencem?)
:-D

I a part, sobre el tema de l'ambit d'acció d'aquest "ente", per a mi
hauría de ser tot el territori de parla catalana,
Que a l'Alguer hi ha un grup de gent que el parlen i volen col·laborar
en el PL en català, doncs benvinguts!

* Ermengol *

--
* Ermengol *