Toni, alguna novetat amb la creació de la llista?

Personalment no vull fer més difusió d'això fins que pugui remtre a la
gent a l'associació/llista creada.

Pel que fa a la proposta de l'escrit als polítics, jo comentava el tema
de posar-los els punts del Pacte del Tinell a la cara a) perquè tenen un
pes i hi ha una feina de consens acumulada ((sense entrar en matisos,
tots nosaltres hi estem d'acord)) i b) perquè llavors el redactat es fa
en un moment.

Ara bé, si algú surt amb un escrit més elaborat i agut, perfecte. Però
hi ha un risc d'entrada en debats sibil·lins per part nostra, i
personalment prefereixo destinar el temps a fer disfusió i que siguem
una bona colla els que fem pinya darrera l'escrit, tant a nivell de
persones com d'organitzacions.

--
Quim Gil /// http://desdeamericaconamor.org | http://pinguino.tv