Hola,

jo també estic com el Joan. Vaig seguint el fil de la discussió i si es canvia de llista també m'agradaria formar-ne part. El meu mail és artur.tallada .a. gmail.com

Salutacions cordilas.

Artur Tallada

En/na joan ha escrit:
Bones,
M'agradaria formar part de la lllista. M'hi podeu apuntar?
Penso que la iniciativa pot valdre la pena i m'agradaria col·laborar-hi.
Les meves dades:
        Joan Valduvieco Llopart
        [EMAIL PROTECTED]

Motes gràcies,