From: aga-madjid@googlegroups.com [mailto:aga-mad...@googlegroups.com] On
Behalf Of aga8...@gmail.com
Sent: Tuesday, May 04, 2010 8:01 AM
To: milis aga
Subject: ~ aga ~ Semangat Pagi

① Ketika aku memohon kekuatan,Tuhan mengijinkan kesulitan dtg dlm kehidupan ku.
. .

② Ketika ku memohon kebijaksanaan. . . Tuhan memberiku masalah tuk aku
pecahkan. . .

③ Ketika aku mohon kesejahteraan. . . Tuhan memberiku akal untuk berfikir. . .

④ Ketika aku memohon keberanian. . . Tuhan mengijinkan bahaya dtg untuk aku
atasi. . .

⑤ Ketika ku butuh cinta, Tuhan memberikan org²  bermasalah untk ku tolong. . .

⑥ Ketika aku mohon bantuan. . . Tuhan memberikan kesempatan. . .

⑦ Aku jarang menerima apa yg kuminta. . . Tapi Tuhan memberikan apa sebenarnya
yg ku butuhkan. . . ‎​‎​‎​

Morning, Aga'ers ... !!!

This is Me, Aga Madjid

or add me in Yahoo Messenger at aga.mad...@yahoo.com