Bon dia,

Em sorprèn veure que en la Viquipèdia catalana encara apareixen errors de
traducció automàtica (spa>cat) que es van resoldre en Apertium fa molt de
temps (ara ja ho comptem en anys). Per això he anat a l'eina de traducció a
comprovar-ho jo mateix, i efectivament hi ha aquests errors.

He trobat per exemple: como los que > *com els quals (correcte: com els
que). Aquesta qüestió estava resolta de fa anys, i amb tota seguretat en
l'última release (2.2.0, novembre del 2019).

Sé que Xavi va parlar amb els encarregats de Wikimedia, i que la cosa
semblava controlada. Però la realitat és que no, que encara treballen amb
versions molt antigues. ¿Què hi falla i què podem fer perquè les
actualitzacions arribin a l'usuari final?

Salutacions,
Jaume Ortolà