Thanks a lot !

How can I define src_lengadocian as the variable that means the source language is lengadocian ?

   AureSÉGUIER

Responsabla del pòle informatic

Congrès permanent de la lenga occitana

mobilePhone

        +33 (0)5 32 00 00 64 <tel:+33 (0)5 32 00 00 64>
website

        www.locongres.org <//www.locongres.org>
address

        La Ciutat - Creem! , 5-7 rue de la Fontaine, 64000 Pau

facebook <https://www.facebook.com/lo.congres>

        twitter <https://twitter.com/locongres>

linkedin <https://www.linkedin.com/company/congres-permanent-de-la-lenga-occitane/>

        instagram <https://www.instagram.com/locongres/>