Salutare tuturor,

in primul rand va semnalizez un articol nou, la care tin destul de mult

http://business-edu.ro/Guest-Editors/Bruno-says/dileme-despre-inteligent\
a.html
<http://business-edu.ro/Guest-Editors/Bruno-says/dileme-despre-inteligen\
ta.html>

Nu stiu, a fost foarte criticat, dar mie mi se pare ca am atins un punct
foarte importante si sensibil.
Chiar as fi ff multumit daca v-ati exprima parerea pe site.

Apoi:

pe 22 Noiembre fac o tentativa cu seminarul FLY - Find the Leader in You
la Pitesti, sa vedem cum reactioneaza provincia.

detaliile aici:  http://hrperformance.ro/ <http://hrperformance.ro/>

Apoi, am mai facut video din prostia aia cu diamant:

http://www.youtube.com/watch?v=Xl53z6W04MQ
<http://www.youtube.com/watch?v=Xl53z6W04MQ>

daca vi se pare draguta, dati-o mai departe.

Pe mine ma interesa sa invat tehnica, acum o sa invadez retea cu prostii
asemanatoare...:-))

Ah, english version:

http://www.youtube.com/watch?v=tX9Un9Jiinc
<http://www.youtube.com/watch?v=tX9Un9Jiinc>

In rest, o sa va tin la curent cu noutati.

Un salut

Bruno

Raspunde prin e-mail lui