:-)) Velykos... O kada jos šiemet išeina? Kilnojama šventė, tad man atrodo,
per daug abstraktu :) . O be to ir Viešpats nesilaiko laikotarpių (tiksliau,
nevisada): Velykų, Kalėdų... Ateina, kai nesitiki, bent jau mano patirtis tą
aiškiai byloja...

Žodžiu, be ilgų aiškinimų... Pavyzdžiui, jei yra norinčių, galima
suorganizuot akciją tema "Stiprink savo tikėjimą". Jei dalyvaučiau, į
konferenciją, aišku, daug ko nerašyčiau, o gal išvis nerašyčiau - per daug
vieša. Reiktų asmeniškai kontaktuot.

Akvilė