Ar religija yra priemonė įprasminti gyvenimą?

Žinoma. Yra daug būdų įprasminti gyvenimą - dirbti mėgiamą darbą, užauginti
vaikus, padėti kitam, parašyti knygą ir daug kitų. Religija - viena iš jų.
Religija tiek įprasmina gyvenimą, kiek padeda žmogui augti vidumi, tapti
geresniu kitam. Faktas, kad deklaruoji save religingu, įprasmina tavo gyvenimą
tau pačiam. "Aš atėjau šaukti į atgailą ne teisiųjų, bet nusidėjėlių, - sako
Jėzus. Ar galima teigti, kad religingas žmogus yra nusidėjėlis? Manau, taip.
Kitaip jis nebūtų "pašauktas". Jo gyvenime kažkas yra ne taip, Dievas Jį
kviečia keistis, kažką taisyti savo gyvenime. Paradoksas - religingieji
dažniausiai pasišauna mokyti ir keisti kitus labiau nei save... Religija tampa
priemone įprasminti KITŲ gyvenimą...

Grįžtant prie vieno iš ankstesnių penktadienio klausimų komentarų pritariu
Andriui, kad kryžius - tai nesusipratimas. Daugeliui iš mūsų...

,,Aš myliu žmones, kuriems gyvenimas atsiveria visa savo nuogybe". Aš myliu
Kryžių. Šita prasme. Galite pasakyti?

Ir pabaigai, citata kovojantiems už teisingiausią religiją. "Žmones nesunku
suskirstyti į kairiuosius ir dešiniuosius, į kuprotus ir nekuprotus, į fašistus
ir demokratus, ir toks jų išrikiavimas yra. visiškai teisingas, nieko
neprikiši. Bet tiesos darbas yra, kaip žinome, daryti pasaulį paprastesnį,
aiškesnį, o ne chaotiškesnį... Kam ginčytis dėl ideologijų?.. Ideologiniai
ginčai žlugdo Viltį, kad galimas žmogaus išgelbėjimas."

arba kita, galėtų būti dedikuojama "elitui"... „Tai didelė intelektualinė
šlykštybė teigti, jog reikia saugoti tuos, kurie turi „kokią nors vertę"...
Jeigu jie iš tikrųjų žemės druska, jie turi susimaišyti su žeme. Negali sakyti
„mes", jeigu skiriesi nuo kitų",— tvirtina rašytojas Antuanas de Sent-Egziuperi
(kitos citatos irgi jo).